loading...
سرگرمی
میلاد بازدید : 86 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)
خوزه مورینیهو

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال‌مادريد به ليگ برتر انگليس بازخواهد گشت.



به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، خوزه مورينيو در هفته‌هاي اخير از طريق مدير برنامه‌اش مذاکراتي با دو تيم ليگ برتري چلسي و منچسترسيتي انجام داده است. اين اقدام در حالي صورت گرفته که تيم‌هاي مذکور توسط کارلو آنچلوتي و روبرتو مانچيني، مربيان ايتاليايي شاغل در جزيره هدايت شده و فصل جاري مطابق خواسته و هدف باشگاه، عمل نکرده‌اند.

براساس اين گزارش آقاي خاص که در سال‌هاي 2004 الي 2007 مسئوليت چلسي را در اختيار داشت، پس از تجربه همکاري با اينترميلان ايتاليا و اکنون رئال‌مادريد، تمايل زيادي براي بازگشت به انگليس دارد.

مورينيو خود در اين ارتباط به يک روزنامه کشورش گفته است: فوتبال باشگاهي انگليس هميشه براي من جذاب و رويايي است. در آنجا سه فصل خارق‌العاده را تجربه کردم که هيچ گاه از خاطر و ذهنم محو نخواهد شد. در اين کشور ساختار متفاوت ورزشي، احترام‌ها، ‌اخلاق ورزشي، زندگي اجتماعي، زندگي خصوصي و خيلي عوامل ديگر به گونه‌اي است که همواره مرا براي بازگشت وسوسه مي‌کند. از زندگي در چنين کشوري بسيار لذت مي‌برم. در آنجا بسيار مورد توجه هستم. پس دوست دارم بازهم کار در اين کشور را تجربه کنم.
او که از سال 2000 فعاليت جدي در عرصه مربيگري را با بنفيکا شروع کرد، در تيم‌هاي ليرا و پورتو کشورش نيز فعاليت کرده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 2,521