loading...
سرگرمی
میلاد بازدید : 93 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (1)

نتایج اولیه مسابقه طراحی رادیکالی بر روی بدنه پورشه که در ژانویه 2011 برگزار شده بود، اعلام شده است. در فراخوان این مسابقه طراحی به منظور ارائه ویژگی هایی نظیر سرعت، چابکی و توجه به شخصیت Sport برای خودروهای پورشه، به عنوان ویژگی های مدنظر داوران اعلام شده بود.

در نظرسنجی ماه ژانویه که با رأی گیری آنلاین بر روی Shortlist اولیه انجام شد، از میان 1153 طرح ارسال شده، چهار طرح به عنوان طرح های برتر انتخاب شدند که شرکت پورشه به کمک فایل های دریافت شده از سوی طراحان، مدل سه بعدی این طرح های بر روی بدنه پورشهCAYMAN پیاده سازی شد تا برای رأی گیری نهایی به نظرسنجی گذاشته شود.

طراحیه عالیه porsche cyman توسط یک ایرانی

 

در کمال مسرّت، خبردار شدیم که در میان این چهار طرح برگزیده، طرح آقای فرخ ماهرانی، طراح

ایرانی،به عنوان یکی از طرح های برگزیده اعلام شده و به مرحله نهایی قضاوت راه پیدا کرده است

طراحیه عالیه porsche cyman توسط یک ایرانی

طراحیه عالیه porsche cyman توسط یک ایرانی

طراحیه عالیه porsche cyman توسط یک ایرانی

برای مشارکت در رأی گیری نهایی و مشاهده سایر طرح های برگزیده به این آدرس مراجعه نمایید

http://www.designboom.com/contest/most_voted.php?contest_pk=39.  

میلاد بازدید : 119 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

سواحل شهر بندرگاهی آکاپولکو در ایالت گوئرِرو در جنوب مکزیک در روزهای اخیر مهمان جمعیت انبوهی از ماهی‌ها شده‌اند.

این میزان به قدری زیاد است که از بالا مانند یک لکه نفتی بزرگ دیده می‌شود.

هزاران ماهی ساردین، کولی، راه‌راه و ماکرل در سواحل مکزیک موج می‌زنند.
بسیاری معتقدند هجوم ماهی‌ها در اثر سونامی ژاپن اتفاق افتاده است. البته متخصصان هنوز در مورد این واقعه نظری نداده‌اند

 

کشوری که از سونامی ژاپن سود برد

 

ماهیگیران خوشحال با قایق‌های چوبی خود به دریا رفته و بدون استفاده از تور یا قلاب تنها با اکتفا به یک سطل ماهیگیری می‌کنند.

ریچ بریج، یک زمین‌شناس سازمان زمین‌شناسی آمریکا در مورد این واقعه می‌گوید: این پدیده جزو وقایعی است که انسان دوست دارد بین آنها ارتباطی ایجاد کند، ‌اما کسی چه‌می‌داند؟‌ سونامی می‌تواند جریانات منطقه‌ را تغییر دهد اما نمی‌توان به راحتی بین این وقایع ارتباط ایجاد کرد.

میلاد بازدید : 86 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)
خوزه مورینیهو

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال‌مادريد به ليگ برتر انگليس بازخواهد گشت.



به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، خوزه مورينيو در هفته‌هاي اخير از طريق مدير برنامه‌اش مذاکراتي با دو تيم ليگ برتري چلسي و منچسترسيتي انجام داده است. اين اقدام در حالي صورت گرفته که تيم‌هاي مذکور توسط کارلو آنچلوتي و روبرتو مانچيني، مربيان ايتاليايي شاغل در جزيره هدايت شده و فصل جاري مطابق خواسته و هدف باشگاه، عمل نکرده‌اند.

براساس اين گزارش آقاي خاص که در سال‌هاي 2004 الي 2007 مسئوليت چلسي را در اختيار داشت، پس از تجربه همکاري با اينترميلان ايتاليا و اکنون رئال‌مادريد، تمايل زيادي براي بازگشت به انگليس دارد.

مورينيو خود در اين ارتباط به يک روزنامه کشورش گفته است: فوتبال باشگاهي انگليس هميشه براي من جذاب و رويايي است. در آنجا سه فصل خارق‌العاده را تجربه کردم که هيچ گاه از خاطر و ذهنم محو نخواهد شد. در اين کشور ساختار متفاوت ورزشي، احترام‌ها، ‌اخلاق ورزشي، زندگي اجتماعي، زندگي خصوصي و خيلي عوامل ديگر به گونه‌اي است که همواره مرا براي بازگشت وسوسه مي‌کند. از زندگي در چنين کشوري بسيار لذت مي‌برم. در آنجا بسيار مورد توجه هستم. پس دوست دارم بازهم کار در اين کشور را تجربه کنم.
او که از سال 2000 فعاليت جدي در عرصه مربيگري را با بنفيکا شروع کرد، در تيم‌هاي ليرا و پورتو کشورش نيز فعاليت کرده است.
میلاد بازدید : 152 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)
انتخاب بدترین مردانی که همسر خود را مجبور به رابطه جنسی می کنند



روزنامه ی تایمز هندوستان ، در آستانه ی روز جهانی زن در سال 2011 ، گزارش کرد ، مردان هندی گرایش به خشونت جنسی دارند .

یک مطالعه در آستانه ی روز جهانی زنان 2011 ، به این نتیجه رسیده است که مردان هندی بیش از مردان سایر کشورهای در حال توسعه ، به خشونت جنسی گرایش نشان می دهند.

این مقاله که توسط مرکز تحقیقات بین المللی زنان ( ICRW) تدوین شده ، دریافته است که حدود یک چهارم این مردان ، حداقل یک بار در زندگی خود خشونت جنسی اعمال کرده اند و یک پنچم آن ها تاکنون ، همسر یا شریک جنسی خود را مجبور به تماس جنسی کرده است.

دو درصد مردان در برزیل و نه درصد در شیلی ، کرواتیا ، مکزیکو و رواندا تاکنون دست به اعمال خشونت جنسی زده­اند.

یک مطالعه ی سه ساله ، گرایش های جنسی مردان و پسران در کشورهای درحال توسعه را بررسی کرده است.
این مطالعه بر اساس مصاحبه با بیش از 8000 مرد و 3500 زن تدوین گردیده است.

گری بارکر ، که مسئولیت برنامه های (ICRW) برای تحقیق روی مردان و پسران را بر عهده دارد ، در مصاحبه با روزنامه ای گفت : " این مطالعه ، اولین تحقیق تا این حد گسترده است ، که شمایی از این که مردان جه می خواهند و چه کاری می کنند ، نشان می دهد . "

"این نتایج اولیه ، تنها یک تحلیل ظاهری از موضوع را بدست می دهد . اما در عین حال ، یک نقطه ی آغازین ضروری ، برای مقامات اجتماعی در راستای ایجاد حقوق برابر برای زنان است.

هند و رواندا تنها دو کشوری بودند که در این مطالعه ، مردان آنها خواستار شرکای جنسی با حقوق برابر نبودند و نابرابری ، مکررا ً در این تحقیق منعکس شده است.

به طور مثال ، 61 درصد از مردان رواندا و 80 درصد از مردان هند ، اعتقاد دارند وظیفه ی تهیه ی لبس و غذا یرای کودکان ، بر عهده ی مادر است.

در بحث خشونت خانوادگی ، همچنین ثابت شد است مردان هندی ، کمترین احترام را برای زنان در جمع قائلند .
بیش از دوسوم مردان هندی ، گزارش شده است که فکر می کنند ، زنان ضرورت دارد برای حفظ کیان خانواده ، به این خشونت ها تن در دهند.

راوی ورما ، مسئول شعبه ی آسیا ی ( ICRW ) در دهلی ، می گوید : " مردان هندی بسیار سنتی تر از آنند که با ملایمت خواسته هایشان را مطرح کنند . حتی مردان جوان و تحصیلکرده نیز به سرعت زنان تغییر نکرده اند . ایشان هنوز در اعصار گذشته زندگی می کنند ".
میلاد بازدید : 77 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

این دختر جوان به نوعی بیماری روحی- روانی مبتلاست و همواره به اطرافیانش اعلام می‌کرده باردار است، به همین دلیل تلاش کرده دوست باردارش را به قتل برساند و جنین او را با عمل سزارین برباید.

پلیس ایالت آریزونا در آمریکا دختر 18 ساله‌ای را به اتهام تلاش برای قتل دوستش و سرقت جنین 9 ماهه‌ وی توسط ماموران دستگیر کرد.

«کاساندرا توروگا» 18 ساله که اهل منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونای آمریکاست روز گذشته توسط پلیس ایالتی به اتهام تلاش برای قتل دوست باردارش و سرقت جنین وی به وسیله سزارین دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس ایالتی، این دختر 18 ساله در حالی‌ که 2 چاقوی قصابی بزرگ، قیچی، ‌پارچه و لباس نوزاد در دست داشت در آپارتمان دوستش توسط پلیس دستگیر شد.

علاوه بر این، این دختر جوان قصد داشت همه آپارتمان را به آتش بکشد تا ردی از خود برجای نگذارد که با حضور بموقع ماموران آتش‌نشانی این حریق به طور کامل اطفا شد.

بر اساس گزارش کارشناسان پلیس ایالتی که در روزنامه دیلی‌میل هم منتشر شد، این دختر جوان به نوعی بیماری روحی- روانی مبتلاست و همواره به اطرافیانش اعلام می‌کرده باردار است، به همین دلیل تلاش کرده دوست باردارش را به قتل برساند و جنین او را با عمل سزارین برباید.

سخنگوی پلیس ایالت آریزونای آمریکا هم در این باره خاطرنشان کرد: این دختر جوان به اتهام تلاش برای قتل، به آتش کشیدن خانه دوستش و سرقت با قرار وثیقه 500هزار دلاری روانه زندان شد.

میلاد بازدید : 65 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

جام جم آنلاين: منابع خبري از افزايش آمار کشته شدگان زلزله و سونامي اخير در اين کشور به بيش از 10 هزار نفر خبر دادند.

به گزارش مهر، شبکه خبري الجزيره دقايقي پيش به نقل از پليس ژاپن اعلام کرد: بيم آن مي رود که بيش از 10 هزار نفر از ساکنان منطقه زلزله زده «مياگي» کشته شده باشند.

البته اکثر ساکنان اين منطقه ساحلي در پي زلزله 8.9 ريشتري آسيب چنداني نديده بودند، اما با رسيدن امواج سونامي به اين منطقه خبري از سرنوشت آنان در دست نيست.

پس از زمين لرزه 8.9 ريشتري ژاپن امواج سهمگين سونامي از کرانه هاي اقيانوس آرام به سواحل ژاپن رسيد. اين امواج سهمگين که گفته مي شود ارتفاع آن تا حد 10 متر نيز مي رسيد اکثر مردم ژاپن را غافلگير کرد تا آمار قربانيان به صورت تصاعدي افزايش يابد.

اين در حالي است که منابع خبري ساعاتي پيش آمار نهايي قربانيان زلزله و سونامي اخير در ژاپن را در حد 1500 نفر اعلام کرده بودند که با اضافه شدن اين 10 هزار کشته، ميزان تلفات جاني بسيار بالا خواهد رفت.

زلزله 8.9 ريشتري اخير در ژاپن در عمق 24.4 کيلومتري زمين و در 100 کيلومتري استان مياگي اتفاق افتاد. اين زمين لرزه به مدت 2 دقيقه ژاپن را به لرزه درآورد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 2,520