loading...
سرگرمی
میلاد بازدید : 68 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

حمله اصفهانی ها به فردوسی پور...

تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در هفته بیست و ششم لیگ برتر با دو گل از سد نفت تهران گذشت تا با کسب 49 امتیاز پشت سر ذوب آهن صدرنشین قرار بگیرد.

 

 

حمله اصفهانی ها به فردوسی پور...

در حاشیه این دیدار هواداران سپاهان کاریکاتور عادل فردوسی پور مجری برنامه نود را در دست گرفتند تا بدین شکل اعتراض خود را نسبت به او و برنامه اش اعلام کنند. این تماشاگران معتقدند که فردوسی پور علیه امیر قلعه نویی و این باشگاه موضع گیری می کند و به دنبال تخریب سپاهان است.

میلاد بازدید : 85 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

پسر مولتی میلیاردر ایرانی با 4هویت جهانی و شخصیتی مرموز!!

 

نام کیا جورابچیان طی این سال‌ها، بارها در رسانه‌های ایرانی تکرار شده و هر مرتبه که مورد پردازش قرار گرفته، تداعی کننده مفاهیمی مثل تجارت، نفت، ثروت و البته فوتبال بوده است. بااین همه اما، سخنی به گزافه نگفته‌ایم اگر مدعی شویم بیشتر آن‌هایی که در مورد کیا حرف زدند، نوشتند و حتی با او مصاحبه کردند هم هنوز از ماهیت دقیق و روشن این مولتی میلیونر ایرانی‌الاصل فرنگ‌نشین مطلع نیستند. زندگی کیا جورابچیان ابهامات بسیار جدی و زیادی دارد و حیرت‌آور است که این مجهولات، حتی شامل تاریخ تولد، زمان مهاجرت و حتی اسم کامل او هم می‌شود!


یک مرد، ۲تاریخ تولد و ۴هویت!

آنچه مسلم است این‌که کیاجورابچیان یک نفر است(!) و فعلا شخص دیگری با چنین اسامی و چنین شرایطی اعلام موجودیت نکرده. با این‌حال همین‌ مرد ثروتمند ایرانی، خودش به اندازه یک گروهان اسم و هویت دارد! در مورد او ۲تاریخ تولد ۱۴ جولای ۱۹۷۱ و ۱۴ جولای ۱۹۷۰ ذکر می‌شود، گرچه خرده‌تاریخ‌های دیگری هم در این باب وجود دارند که از مرورشان صرف نظر می‌کنیم. با این حال ۲هویت قطعی کیا، چیزی است که بسیاری از رسانه‌های دنیا را گیج کرده. برخی او را با نام کیا جورابچیان می‌شناسند و برخی دیگر کیاوش جورابچیان و جالب این‌جاست که تاجر ایرانی در حال حاضر به هر ۲نام شناسنامه دارد؛ یکی با تابعیت انگلیسی و دیگری با ملیت کانادایی!

بقیه مطلب در ادامه مطلب

میلاد بازدید : 64 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

جام جم آنلاين: منابع خبري از افزايش آمار کشته شدگان زلزله و سونامي اخير در اين کشور به بيش از 10 هزار نفر خبر دادند.

به گزارش مهر، شبکه خبري الجزيره دقايقي پيش به نقل از پليس ژاپن اعلام کرد: بيم آن مي رود که بيش از 10 هزار نفر از ساکنان منطقه زلزله زده «مياگي» کشته شده باشند.

البته اکثر ساکنان اين منطقه ساحلي در پي زلزله 8.9 ريشتري آسيب چنداني نديده بودند، اما با رسيدن امواج سونامي به اين منطقه خبري از سرنوشت آنان در دست نيست.

پس از زمين لرزه 8.9 ريشتري ژاپن امواج سهمگين سونامي از کرانه هاي اقيانوس آرام به سواحل ژاپن رسيد. اين امواج سهمگين که گفته مي شود ارتفاع آن تا حد 10 متر نيز مي رسيد اکثر مردم ژاپن را غافلگير کرد تا آمار قربانيان به صورت تصاعدي افزايش يابد.

اين در حالي است که منابع خبري ساعاتي پيش آمار نهايي قربانيان زلزله و سونامي اخير در ژاپن را در حد 1500 نفر اعلام کرده بودند که با اضافه شدن اين 10 هزار کشته، ميزان تلفات جاني بسيار بالا خواهد رفت.

زلزله 8.9 ريشتري اخير در ژاپن در عمق 24.4 کيلومتري زمين و در 100 کيلومتري استان مياگي اتفاق افتاد. اين زمين لرزه به مدت 2 دقيقه ژاپن را به لرزه درآورد

میلاد بازدید : 67 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

جام جم آنلاين: مردي كه با تقليد صداي زنانه و فريب دادن پسري جوان، 13 ميليون تومان از او كلاهبرداري كرده بود، در شهرستان تربت جام استان خراسان جنوبي دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردي جوان با حضور در پليس آگاهي تربت جام از دختري كلاهبردار شكايت كرد. شاكي در تشريح ماجرا به پليس گفت: 2 ماه پيش در مركز خريد، دوست قديمي‌ام را ديدم. در جريان اين ملاقات او شماره تلفن دختري را كه از اقوامش بود به من داد و خواست تا با اين دختر دوست شوم.

وي افزود: چند روز بعد با تلفن همراه دختر جوان تماس گرفته و با معرفي خود به عنوان دوست فرشيد با او صحبت كردم.شاكي يادآور شد: ارتباط تلفني ما ادامه يافت تا اين‌كه به دختر جوان علاقه‌مند شدم و تصميم به ازدواج با وي گرفتم و بعد از 45 روز خواستم حضوري همديگر را ملاقات كنيم.

پدر دروغين، 13 ميليون تومان بدهكار بود

شاكي اضافه كرد: دختر جوان از ديدار با من طفره مي‌رفت. وقتي علت را جويا شدم، مدعي شد پدرش به افراد بسياري بدهكار است و از ترس طلبكاران نمي‌تواند از خانه بيرون بيايد. با شنيدن اين حرف‌ها و گريه‌هاي دختر جوان دلم به حالش سوخت و در چند مرحله 13 ميليون تومان به شماره حساب وي واريز كردم تا مشكل خانواده‌اش حل شود. شاكي ادامه داد: چند روز بعد دخترجوان تلفن همراهش را خاموش كرد و ديگر او را پيدا نكردم. بنابر اين از دوستم سراغ دختر مورد علاقه‌ام را گرفتم كه او ادعا كرد چنين دختري را نمي‌شناسد و شماره تلفن همراه او را نيز در اختيارم قرار نداده است. از دوستم و دختر كلاهبردار شكايت دارم. گمان مي‌برم آنها با هم تباني كرده‌اند تا از من كلاهبرداري كنند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط و آغاز تحقيقات، مخفيگاه دوست شاكي شناسايي و 2 روز پيش وي در جنوب شهر دستگير شد. مرد جوان در بازجويي گفت، دوستم دروغ مي‌گويد: من باعث آشنايي او با دختري جوان نشده‌ام و از كلاهبرداري در اين رابطه نيز بي‌خبرم.

در ادامه، متهم به تناقض گويي پرداخت تا اين‌كه اعتراف كرد با تقليد صداي زنانه، شاكي را فريب داده است.

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: با اطلاع از وضعيت مالي مناسب دوستم درصدد تصاحب پول‌هايش بودم. به محض ديدن او در مركز خريد، شماره تلفن جديدي را كه خريده بودم به او داده و مالك آن را دختري از اقوامم معرفي كردم. متهم يادآور شد: در تماس نخست شاكي، با تقليد صداي زنانه اعتمادش را جلب كردم و به اين ترتيب ارتباط تلفني‌مان ادامه يافت. عاقبت به بهانه اين‌كه پدرم بدهكار است، طي چندين مرحله 13 ميليون تومان از او پول گرفتم. پس از گرفتن پول‌ها، تلفن همراهم را خاموش كردم تا او مرا پيدا نكند.

بنابر اين گزارش، متهم با قرارقانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي در اين باره ادامه دارد.

میلاد بازدید : 68 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

متخصصان استرالیایی در یك آزمایش جدید پاسخ این سوال را پیدا ‌كرده‌اند كه چرا پوست بدن در حمام چروك می‌خورد، اما در آب حل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، دكتر میفانوی ایوانز، متخصص پوست شناسی و محقق دانشگاه ملی استرالیا در كانبرا در این آزمایشات، خاطرنشان كرد: وقتی ما به حمام می‌رویم و برای مدتی در آنجا می‌مانیم لایه خارجی پوست بدنمان موسوم به «stratum corneum» منبسط می‌شود.

این فرایند باعث می‌شود كه پوست چروك بخورد و اثر انگشتمان نیز بزرگتر شود.

بررسی‌های قبلی نشان داده‌اند كه این لایه خارجی پوست ساختاری دارد كه می‌تواند به هنگام جذب آب، منبسط و باز شود اما این محققان نتوانستند توجیه كنند كه چرا این لایه با وجود منبسط شدن از هم نمی‌پاشد و یا به اصطلاح در زیر آب حل نمی‌شود.


دكتر ایوانز و دستیارانش در مدل‌های رایانه ای موفق شدند ویژگی خاصی در پوست پیدا كنند كه توجیه می‌كند چرا در حمام این اتفاق برای پوست نمی‌افتد.

دكتر ایوانز در این آزمایشات تشریح كرد كه لایه خارجی پوست تشكیل شده از رشته‌های مارپیچی كراتین كه در یك الگوی خاص سه بعدی در هم بافته شده‌اند.

این محققان تاكید كردند كه بافت خاص رشته‌های كراتین آن‌ها را قادر می‌سازد كه مثل اسفنج عمل كنند و در صورت جذب آب از هم جدا نشوند و متصل باقی بمانند

 

منبع :  رجا

میلاد بازدید : 74 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)



عروس خانم دوشیزه shirin_sooskesiah آیا وکیلم شما را به مهر :

گوگل عدد سکه بهار آزادی / یک وب کم / سند یک سایت اینترنت اختصاصی دات

کام / یک مودم DSL / اینترنت پرسرعت به اندازه طول عمر نوح! / LCD و

شمعدان / یک هدست بی سیم / چهارده روم اختصاصی به نیت چهارده ... / پنج گیگا

بایت میل باکس اختصاصی به نیت پنج ...

به عقد دائم آقای feri_ferferi در بیاورم ؟

جمعیت : عروس رفته آف هاش رو چک کنه!!!

حاج آقا : برای بار دوم آیا وکیلم ؟

جمعیت : عروس رفته ویروس کش آپدیت کنه!!

حاج آقا :!!!BUZZ , برای بار سوم خفم کردی آیا وکیلم ؟

عروس : با اجازه بزرگترهای Room بله!

گوگل عددی است که تشکیل یافته از 1 و هزار صفر جلوی آن : ...........

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 2,497